Aku, dia dan hemo-hemo

for all who want to read...



korang penah tak tgk citer korea? aku kan.. baru jek siap tgk citer korea nih.. hahahhaa.. maybe dah xbape nak musim la citer2 korea skang.. tapi xtau nape, aku jumpe cd kawan aku, pastu aku boring, so aku tgk la citer korea nih.. citer nih seriyes best dan kelakar... lagi satu citer nih romantik dah sedey... hahahaa.. kalau korang xcaye, korang tgk la sendiri.. citer nih penah tayang kat tv.. aku tgk sikit jek time kat tv.. pastu tetibe terjumpe lak cd nyer.. so aku tgk la.. best.. hahaha.. citer dan jalan ceriter yang menarik... huhu.. lagi satu yang penting awek dalam citer nih comel... huhuhuhu..

5 comments:

cter sgt2 best le..
pmpuan 2 klako je..
hehe.. dier mmg comel..
hihi

ko tgkla citer my lovely sam soon lagi best n klaka..tpi yg paling agung bestnyer full house..wakakakaka

ler.. baru nk tgk ke????
org dah berzaman tau tgk cerita tu..
crita devil beside me n full house is the best...
ada brani?? tgk ler..

adoi... korang nih.. aku nih laki la.. mane la nak tgk sangat citer2 macam tuh.. nih pon tgk sebab boring.. hahhaha... tapi best gak la.. full house aku dah tgk la... 13 jam tanpa henti.. hik3...

lol hemo2 cian ko ..
apsal baru nk nengok cite korea..sarah da lama layan taw....
uhukss2...

mmg serius sarah cakap cite ni best....mmg best giler2...

tp kadang2 geram gak biler dtg time2 lelaki n pompuan tu bodohs..

sarah x ske nengok part2 watak baik dperbodohkan watak jahat..