Aku, dia dan hemo-hemo

for all who want to read...


hehehehe.. aku skang keje part time jek.. siang aku gi kelas belajar untuk wat database.. name dia oracle database... korang penah dengar? mesti jarang dengar atau xpenah pon...huhuhu.. kelas nih ok cume aku xde langsung basic untuk mende2 macam nih.. so kene la kayuh dari bawah.. bleh tahan gak susah.. tapi demi seseorang, aku kebalkan gak diri belajar.. huhuhuhu... tapi kadang2 ngantok la plak.. yang pelik nyer, aku dah siap bawah ais nescafe.. tapi xilang gak ngantok aku nih.. huhuhu.. (degil macam aku gak ngantok nih) korang ade petua x macam mane nak ilangkan ngantok.. tolong la.. aku nak belajar tol2 nih.. hehehehe.. so kalau ade petua, kongsi2 la sket.. korang tau x aku nak kurangkan ngantok aku wat pe? online sket2 la.. huhuhuhu.. tapi yang penting, aku kene faham ape yang lecturer tuh ajar... aku try bukak mate beso2.. huhuhu.. tapi ok la kot.. korang doakan aku berjaya k? huhuhu.. papaix... salam...

2 comments:

cube sapu minyak cap kapak kt mata kee..
titik minyak cap kapak kt mate ke..
hehehe

demi seseorang?
seseorang u sangat bertuah rasenye 'punye' orang mcm abang.
=)